Ford Ranger 2022
Ford Ranger (Форд Рейнджер) - пікап класу «K4». 5-та генерація моделі Ranger. Автомобіль дебютував осінью 2021 року.
Ford Ranger (Форд Рейнджер) - пікап класу «K4». 5-та генерація моделі Ranger. Автомобіль дебютував осінью 2021 року.

Новий Ford Ranger в Україні доступний у екстремальній позашляховій версії Tremor. Ми випробували пікап як на асфальті, так і на бездоріжжі.
Важливість пікапів під час війни складно переоцінити. Вони трудяться в ЗСУ, їх використовують волонтери та спеціальні служби. Вони надійні, мають гарну прохідність та можуть перевезти. Не дивно, що попит на пікапи в Україні в останні роки різко виріс. Звісно ж, з'являються на ринку і свіжі моделі - такі, як Ford Ranger нового покоління, з яким нам вдалося познайомитися.

Новий Ford Ranger виразніший на вигляд, аніж попередник. Його дизайн став більш брутальним і тепер пікап трохи схожий на старшого брата Ford F-150.
У авто високий капот, широка решітка радіатора, крупні фари, рельєфні боковини та масивні бампери. До того ж, новий Ford Ranger підріс у розмірах.

Габарити Ford Ranger 2024:

Тестовий пікап Ford Ranger у версії Tremor одразу справляє враження потужного підкорювача бездоріжжя. Він обладнаний металічним захистом днища, посиленими алюмінієвими підніжками, дугами в кузові та величезними позашляховими шинами General Grabber розміром 265/70 R17, для яких знадобилися розширювачі арок. До того ж, його вирізняють чорні колісні диски та відсутність хромованого декору.
У внутрішньому оздобленні Ford Ranger Tremor використані водостійкі матеріали і навіть підлога отримала спеціальне гумове покриття, яке не боїться вологи. Пластик місцями жорсткий, але зносостійкий. Велике кермо обшите штучною шкірою та має зручні напливи на ободі.

Цифрову панель приладів можна налаштувати - змінити її графіку або вивести покази бортового комп'ютера чи іншу інформацію. Шрифт крупний, тому покази добре зчитуються.
Більшу частину центральної панелі Ford Ranger займає великий 10-дюймовий тачскрін портретного формату. Мультимедійна система SYNC 4 досить швидка, та й бездротовий Android Auto працює без проблем і зв’язок не розривається.

У SYNC 4 відображаються позашляхові параметри на кшталт роботи повного приводу чи куту крену авто. Через меню можна регулювати й клімат, проте збережені й фізичні перемикачі, що дуже зручно - вони досить великі й ними можна користуватися на дотик.
Нижче знаходиться ніша з USB-роз'ємами. У салоні Ford Ranger вистачає відсіків для дрібних речей. У нього великі бардачок (з невеликою поличкою) та бокс в підлокітнику.

Потрапити на водійське місце допомагає ручка в стійці, адже посадка в Ford Ranger висока. Передні сидіння широкі, пружні та з достатньою боковою підтримкою. Передбачено й підігрів.
Діапазон регулювань керма та сидінь достатній і зручну позицію за кермом знаходжу швидко. Великі дзеркала та тоненькі стійки даху покращують оглядовість, встановлено й камеру заднього виду. Утім хотілося б камери по колу, адже довгий високий капот все ж обмежує огляд вперед.

Другий ряд середньорозмірних пікапів часто не надто просторий, хоча в Ford Ranger місця для ніг і над головою в принципі достатньо. Хіба по центру не надто зручно через високий трансмісійний тунель. Задні крісла складаються, а ще під ними є приховані відсіки для дрібних речей. USB-портів тут немає, зате є розетка і вентиляційні дефлектори.
Вантажопідйомність Ford Ranger 2024 становить 942 кг, що є непоганим показником у цьому класі. Довжина вантажного кузова в чотири дверній версії складає 161 см. У ньому передбачені гаки для фіксації багажу, а оздоблення не боїться подряпин. За доплату можна встановити зсувну кришку-ролету. Є тут і розетки, причому можна підключати електроприводи та керувати ними з кабіни завдяки перемикачам на стелі.

Пікап Ford Ranger Tremor оснащений двозонним клімат-контролем, парктроніком, датчиками світла та дощу, адаптивним круїз-контролем. Також у моделі досить багата комплектація з безпеки - 9 подушок, системи автоматичного гальмування, утримання в смузі руху та розпізнавання дорожніх знаків.
Є в лінійці й багатше оснащений варіант Limited із діодними фарами, безключовим доступом, підігрівом керма та електроприводом крісла водія.

Новий Ford Ranger Tremor пропонують виключно з 2,0-літровим бітурбодизелем потужністю 205 к. с. Двигун еластичний, та й на брак тяги скаржитися не доведеться - уже при 1720 об/хв доступний чималий крутний момент у 500 Нм. Цього вистачає, аби буксирувати 3,5-тонний причіп, та й обгін на трасі здійснюється невимушено.
Динаміка Ford Ranger - цілком достатня. Розгін до 100 км/год займає 10,5 с, а максимальна швидкість становить 180 км/год. Дизель, звісно, чути, хоча по-справжньому гучним він стає ближче до 3000 об/хв, а настільки сильно розкручувати низькооборотний мотор і не потрібно.

До того ж, 10-ступінчастий автомат намагається тримати якнайменші обороти двигуна. Передачі перемикаються плавно, та й реакції в КПП адекватні.
Паспортна витрата пального становить 10,3 л/100 км. У нас вийшло 11,5-12,5 л на 100 км у місті та близько 10 л на 100 км на трасі і навіть на бездоріжжі витрата не перевищувала 13-13,3 л/100 км.

Ford Ranger Tremor створений для бездоріжжя. У його арсеналі - повний привід зі знижувальною передачею та блокування заднього диференціалу. До речі, є режим 4WD Auto, який дозволяє використовувати повний привід на мокрому чи слизькому асфальті та не боятися вивести з ладу трансмісію. У багатьох пікапів такої можливості нема.
До того ж, є режими для різних видів дорожного покриття (піску, болота чи каміння) позашляховий круїз-контроль Trail Control та система Trail Turn Assist, покликана зменшити діаметр повороту. Кліренс становить 261 мм, кут в’їзду - 32°, а з'їзду - 27°.

Пікап Ford Ranger Tremor впевнено штурмує навіть складне бездоріжжя. Важке (2378 кг) авто не боїться глибокого піску і впевнено прокладає собі шлях, а ще воно може долати водні перешкоди глибиною до 826 мм.
Від рамного пікапа на великих позашляхових колесах не варто чекати захоплюючої керованості, хоча Ford Ranger Tremor маневреніший, ніж можна було б подумати - неповоротким авто не назвеш. Його кермо досить легке, хоча інформативності йому не вистачає.
Звичайно, пікап Ford Ranger Tremor досить відчутно трусить на нерівностях, а крени кузова суттєві, але цій довгоходій підвісці з посиленими амортизаторами Bilstein не страшна жодна яма на дорозі.

На трасі на швидкості 120 км/год курсова стабільність непогана і траєкторію нечасто доводиться коригувати. У салоні досить тихо, лише шини дають про себе знати. Також варто відзначити, що важкому авто цілком вистачає його гальм.
Стихія Ford Ranger Tremor - бездоріжжя, саме тут він якнайкраще розкриває свої можливості. До того ж, пікап може перевозити майже тонну вантажів. Це «робоча конячка», яка здатна витримати експлуатацію в суворих умовах і, водночас, має сучасну мультимедійну систему та набір технологій безпеки.

Плюси Ford Ranger Tremor:
Мінуси Ford Ranger Tremor: